POLUX MEDIA

ყველა სტატია

ეროვნული ბანკი

ეროვნული ბანკი და მისი ფუნქციები

ეროვნული ბანკი არის ქვეყნის ცენტრალური ბანკი, რომელიც პასუხისმგებელია ფულად-საკრედიტო და სავალუტო პოლიტიკის განხორციელებაზე. მისი მთავარი მიზანია ფასების სტაბილურობის შენარჩუნება და ფინანსური სისტემის გამართული ფუნქციონირების უზრუნველყოფა. ეროვნული ბანკის ძირითადი ფუნქციებია: 1. ფულად-საკრედიტო პოლიტიკის განხორციელება: ეროვნული ბანკი სახელმწიფოში ატარებს მონეტარულ პოლიტიკას. მას…

ძიუდოს სტრატეგია – გაიმარჯვე ბიზნეს ომებში

ძიუდოს სტრატეგია ბიზნესში

გახსოვთ როგორ დაამარცხა დავითმა გოლიათი? ის არ დაუპირისპირდა გოლიათის ძლიერ მხარეს, არამედ სწორად განსაზღვრა საკუთარი შესაძლებლობები და მასზე მორგებული ტაქტიკა აირჩია. საბოლოოდ, დავითმა გოლიათი შურდულით განგმირა.  სამხედრო თუ ბიზნესის ხელოვნება ამ მარტივ გათვლებზე დგას – სწორად შეაფასო შენი და მოწინააღმდეგის…

ლურჯის ოკეანის სტრატეგია

ლურჯი ოკეანის სტრატეგია ბიზნესში

ხშირად ფიქრობთ ბიზნესის წამოწყებაზე და არ იცით როგორ გადადგათ პირველი ნაბიჯი? შეიძლება, ბევრჯერ გითქვამთ კიდეც: “ეს იდეა ხომ მეც მქონდა, ახლა რაღა აზრი აქვს?”, “პურის ბიზნესის დაწყებას არ გირჩევ ისედაც ბევრია” და ა.შ. სადაც არ უნდა გაიხედოთ ყველა ნიშა ათვისებულია,…

“კოკაინის ეფექტი” ბიზნესში

კოკაინის ეფექტი გაყიდვებში

გაყიდვები საკმაოდ რთული და შრომატევადი პროცესია. ყოველ დღე გაყიდვების უამრავი გურუ აზიარებს რჩევებს როგორ გაყიდოთ მეტი. ისინი ერთი და იგივე მარტივ იდეას ათასგვარი ფორმით ატრიალებენ, რომ მსმენელებზე შთაბეჭდილება მოახდინონ.  მართლაც, რომელი ექიმი გამხდარა მდიდარი რჩევით: მიიღეთ ორი აბი ასპირინი! საჭიროა…

საჩუქრები – ორიგინალური იდეები

საჩუქრები და იდეები

საჩუქრების ჩუქება ერთ-ერთი უძველესი და ყველაზე გავრცელებული ტრადიციაა მსოფლიოს მასშტაბით. ადამიანები ჩუქნიან ერთმანეთს საჩუქრებს სხვადასხვა მიზეზით – დაბადების დღეზე, დღესასწაულებზე, განსაკუთრებულ შემთხვევებში ან უბრალოდ ყურადღების გამოსახატად. თუმცა, საჩუქრის ჩუქების ტრადიცია არ არის მხოლოდ ფორმალობა, არამედ მას ღრმა ფსიქოლოგიური და სოციალური…

შავი პარასკევი 2024: წლის ყველაზე დიდი გაყიდვების დღე

შავი პარასკევი გრანდიოზული ფასდაკლება

შავი პარასკევი არის წლის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი დღე ვაჭრობის ინდუსტრიისთვის. ეს არის დღე, როდესაც მაღაზიები და ონლაინ მაღაზიები მომხმარებლებს უდიდეს ფასდაკლებებსა და აქციებს სთავაზობენ სხვადასხვა პროდუქციაზე. ბევრი ადამიანისთვის შავი პარასკევი, შეიძლება ითქვას, დღესასწაულთანაც კი ასოცირდება, ვინაიდან ეს არის შესანიშნავი შესაძლებლობა…

ბრენდის არექტიპები – რომელი ხარ შენ?

ბრენდის არქტიპი იუნგისგან

ბრენდის არქეტიპი არის სიმბოლური გამოხატულება ან პერსონიფიკაცია იმ ღირებულებებისა და თვისებებისა, რომლებსაც ბრენდი წარმოადგენს. ეს კონცეფცია ეყრდნობა კარლ იუნგის ფსიქოლოგიურ თეორიას არქეტიპების შესახებ, რომლებიც ადამიანების არაცნობიერ ფენაში არსებულ საყოველთაო სიმბოლოებს წარმოადგენს. ბრენდის არქეტიპი გვეხმარება გავიაზროთ ბრენდის არსი, მისი ღირებულებები, დამოკიდებულებები…

რა არის მარკეტინგული მიპოია?

მარკეტინგული მიოპია იგივე ახლომხედველობა

1975 წელს კოდაკმა ციფრული ფოტოკამერის პირველი პროტოტიპი დაამზადა. აღფრთოვანებულმა თანამშრომლებმა კომპანიის მენეჯმენტს ახალი პროდუქტის ბაზარზე ჩაშვება შესთავაზეს. ეს რევოლუციური გამოგონება ნამდვილად ფურორს მოახდენდა და საბოლოოდ დააჩქარებდა ტექნოლოგიურ განვითარებას. წესით ყველაფერი ამ ლოგიკით უნდა განვითარებულიყო, მაგრამ კოდაკის ხელმძღვანელი ასე არ ფიქრობდა……

ტიმ საიკსი – 12000$-დან მილიონერობამდე

მილიონერი ტრეიდერი ტიმ საიკსი

Წარმოიდგინეთ უნივერსიტეტში სწავლობთ და მშობლებმა 12000$ გაჩუქეს. Რაში დახარჯავდით?  ეს კითხვა რამდენიმე მეგობარს დავუსვი და პასუხად მივიღე: მანქანა, მოგზაურობა, დასვენება და ა.შ. მხოლოდ ერთმა მიპასუხა ბიზნეს წამოვიწყებდიო (კონკრეტულად რას არ დაუზუსტებია 😀 ). ტიმ საიკსმა იმავე სიტუაციაში  უჩვეულო გადაწყვეტილება მიიღო…

“სანთლების” სიგნალები – როდის ვიყიდოთ ან გავყიდოთ?

ხარების და დათვების ბაზრის სანთლები

ალბათ, Forex-ის ან საფონდო ბირჟაზე მოვაჭრეების კომპიუტერში ხშირად შეგინიშნავდით მწვანე და წითელი ოთხკუთხედი ფორმის ფიგურებს, რომლებსაც ტრეიდერები საათობით უყურებენ.  უნდა გითხრათ, რომ ამ გრაფიკებიდან ძალიან მნიშვნელოვანი ინფორმაციის მიღება შეიძლება.  Პირველად მეც გაკვირვებული ვუყურებდი, როგორ შეიძლებოდა ბაზრის განწყობისა და ფასების დინამიკის…

ინფლაცია

ინფლაცია და ფულის გაუფასურება

ამ მოკლე სტატიაში განვმარტავთ: რა არის ინფლაცია? ინფლაცია არის ეკონომიკური მოვლენა, რომელიც გამოიხატება საბაზრო ეკონომიკის ფულადი ერთეულის მსყიდველუნარიანობის შემცირებაში. უფრო მარტივად რომ ვთქვათ, იმავე თანხით შეუძლებელია იმდენივე საქონლისა და მომსახურების შეძენა, რამდენსაც ადრე შეიძენდით. იგი წარმოადგენს ფასების ზოგად ზრდას საქონლისა…

ქართული ლარი – ეროვნული ვალუტა

ქართული ლარი საქართველოს ერონვული ვალუტა

იხილეთ მეტი ინფორმაცია გვერდზე: ვალუტის კურსი და კონვერტორი საქართველოს დამოუკიდებლობის აღდგენის შემდეგ ერთ-ერთი მთავარი გამოწვევა საკუთარი ფულადი ერთეულის შემოღება იყო. ეს იყო არა მხოლოდ ეკონომიკური აუცილებლობა, არამედ ქვეყნის სუვერენიტეტის მანიფესტაციაც. სწორედ ამ მიზნით, 1995 წლის 2 ოქტომბერს, საქართველომ გამოუშვა ეროვნული…