POLUX MEDIA

LinkedIn სტატისტიკა

პროფესიული ნეთვორქინგის მუდმივად ცვალებად სამყაროში, LinkedIn გამოირჩევა როგორც მნიშვნელოვანი პლატფორმა პროფესიონალების, კომპანიების და სამსახურის მაძიებლებისთვის. როგორც სოციალური მედიის სტატისტიკის ექსპერტმა, შევაგროვე 50 საინტერესო სტატისტიკა LinkedIn-ის შესახებ, რომელიც ხაზს უსვამს მის მნიშვნელობას, მომხმარებელთა დემოგრაფიას, ჩართულობის ტენდენციებს და გავლენას დასაქმების ბაზარზე.

LinkedIn-ის მიმოხილვა და მომხმარებელთა ბაზა

  • LinkedIn-ს ჰყავს 830 მილიონზე მეტი წევრი მთელ მსოფლიოში
  • მომხმარებელთა 70%-ზე მეტი არის აშშ-ს გარეთ.
  • ყოველ წამში 2 ახალი წევრი უერთდება პლატფორმას
  • ხელმისაწვდომია 24 ენაზე
  • მომხმარებელთა 57% მამაკაცია, 43% ქალი

ჩართულობა და აქტივობა

  • აქტიური მომხმარებლების 40% ყოველდღიურად სტუმრობს LinkedIn-ს
  • სურათებიანი პოსტები იღებს 98%-ით მეტ კომენტარს
  • ვიდეოები ზიარდება 20-ჯერ უფრო ხშირად, ვიდრე სხვა ტიპის კონტენტი
  • LinkedIn Live სტრიმები გაიზარდა 89%-ით წლიდან წლამდე
  • პლატფორმაზე 55 მილიონზე მეტი კომპანიაა დარეგისტრირებული

სამუშაო ბაზარი და დაქირავება

  • მომხმარებელთა 49% გამოიმუშავებს $75,000-ზე მეტს წელიწადში
  • LinkedIn-მა 4 მილიონ ადამიანს დაეხმარა სამსახურის პოვნაში “Jobs for You” ფუნქციით
  • 14 მილიონზე მეტი ვაკანსიაა განთავსებული
  • HR სპეციალისტების 97% იყენებს LinkedIn-ს რეკრუტინგისთვის
  • სრულყოფილი პროფილის მქონე კანდიდატებს აქვთ 71%-ით მეტი შანსი გასაუბრებაზე მოხვედრის

მარკეტინგი და ბიზნეს ინსაიტები

  • LinkedIn არის #1 არხი B2B მარკეტერებისთვის კონტენტის გასავრცელებლად (96%)
  • ყოველი 5 მომხმარებლიდან 4 იღებს ბიზნეს გადაწყვეტილებებს
  • LinkedIn-ის სარეკლამო წვდომა გაიზარდა 8.8%-ით ბოლო კვარტალში
  • გრძელი ფორმის კონტენტი ყველაზე ხშირად ზიარდება
  • ლიდების კონვერსიის მაჩვენებელი 3-ჯერ მაღალია სხვა სარეკლამო პლატფორმებთან შედარებით

დემოგრაფია და მომხმარებელთა ქცევა

  • მომხმარებელთა უდიდესი ასაკობრივი ჯგუფი 25-34 წელია (60.1%)
  • აშშ-ში ყველაზე მეტი მომხმარებელია – 180 მილიონზე მეტი
  • ინდოეთი, ჩინეთი და ბრაზილია მოსდევენ მომხმარებლების რაოდენობით
  • მომხმარებელთა 52%-ს აქვს უმაღლესი განათლება
  • Fortune 500 კომპანიების CEO-ები ყველაზე ხშირად LinkedIn-ს იყენებენ

ინდუსტრია და პროფესიული ინსაიტები

  • ტექნოლოგიები, ფინანსური სერვისები და უმაღლესი განათლება წამყვანი ინდუსტრიებია
  • 35,000-ზე მეტი უნარია ჩამოთვლილი
  • გაყიდვები, ოპერაციები და ინჟინერია წამყვანი პოზიციებია
  • კონტენტის შემქმნელების ვაკანსიები 49%-ით გაიზარდა
  • დისტანციური სამუშაოს განცხადებები 2.5-ჯერ გაიზარდა პანდემიის შემდეგ

LinkedIn სწავლება და უნარების განვითარება

  • 16,000-ზე მეტი კურსია ხელმისაწვდომი
  • 2023 წლის ყველაზე პოპულარული კურსია “Excel Essential Training”
  • მომხმარებლებმა 1 მილიონზე მეტი საათი უყურეს საგანმანათლებლო კონტენტს
  • მოსწავლეთა 57% მოტივირებულია არსებული სამსახურისთვის უნარების გაუმჯობესებით
  • “ლიდერობა” და “კომუნიკაცია” ტოპ 5 პოპულარულ კურსშია

მობილური გამოყენება

  • მთლიანი ტრაფიკის 60% მობილურ აპლიკაციაზე მოდის
  • აპი 1 მილიარდზე მეტჯერ ჩამოტვირთეს
  • მობილური მომხმარებლები 2.5-ჯერ უფრო ხშირად უყურებენ ვიდეოებს
  • App Store-ში შეფასება 4.3/5-ია
  • მობილურით ჩართულობა ყოველწლიურად იზრდება

სამომავლო ტენდენციები

  • AI და მანქანური სწავლების სამსახურები 74%-ით გაიზარდა წლიურად
  • 2025 წლისთვის დისტანციური სამუშაოს განცხადებები 150%-ით გაიზრდება
  • მდგრადი განვითარებისა და განახლებადი ენერგიის სფეროში სამუშაოები 49%-ით გაიზარდა
  • ციფრული მარკეტინგის უნარებზე მოთხოვნა 60%-ით გაიზარდა
  • კიბერუსაფრთხოების პროფესიონალები ყველაზე მეტად დაკავშირებულ ტოპ 5-ში არიან

საინტერესო ფაქტები

  • პირველი პროფილი თანადამფუძნებელმა რეიდ ჰოფმანმა შექმნა 2003 წელს
  • “დამფუძნებელი” ყველაზე ხშირად მითითებული პოზიციაა
  • “ვინ ნახა თქვენი პროფილი” ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ფუნქციაა
  • 1 მილიონზე მეტმა წევრმა გამოაქვეყნა სტატიები
  • უნარების დადასტურების ფუნქციამ 10 მილიარდზე მეტი დადასტურება დააგროვა

ხშირად დასმული კითხვები შეიცავს რჩევებს პროფილის გაუმჯობესების, ბიზნესის მარკეტინგის, ნეთვორქინგის, სერტიფიკატების მნიშვნელობის და პლატფორმის ეფექტური გამოყენების შესახებ.