პროფესიული ნეთვორქინგის მუდმივად ცვალებად სამყაროში, LinkedIn გამოირჩევა როგორც მნიშვნელოვანი პლატფორმა პროფესიონალების, კომპანიების და სამსახურის მაძიებლებისთვის. როგორც სოციალური მედიის სტატისტიკის ექსპერტმა, შევაგროვე 50 საინტერესო სტატისტიკა LinkedIn-ის შესახებ, რომელიც ხაზს უსვამს მის მნიშვნელობას, მომხმარებელთა დემოგრაფიას, ჩართულობის ტენდენციებს და გავლენას დასაქმების ბაზარზე.
LinkedIn-ის მიმოხილვა და მომხმარებელთა ბაზა
- LinkedIn-ს ჰყავს 830 მილიონზე მეტი წევრი მთელ მსოფლიოში
- მომხმარებელთა 70%-ზე მეტი არის აშშ-ს გარეთ.
- ყოველ წამში 2 ახალი წევრი უერთდება პლატფორმას
- ხელმისაწვდომია 24 ენაზე
- მომხმარებელთა 57% მამაკაცია, 43% ქალი
ჩართულობა და აქტივობა
- აქტიური მომხმარებლების 40% ყოველდღიურად სტუმრობს LinkedIn-ს
- სურათებიანი პოსტები იღებს 98%-ით მეტ კომენტარს
- ვიდეოები ზიარდება 20-ჯერ უფრო ხშირად, ვიდრე სხვა ტიპის კონტენტი
- LinkedIn Live სტრიმები გაიზარდა 89%-ით წლიდან წლამდე
- პლატფორმაზე 55 მილიონზე მეტი კომპანიაა დარეგისტრირებული
სამუშაო ბაზარი და დაქირავება
- მომხმარებელთა 49% გამოიმუშავებს $75,000-ზე მეტს წელიწადში
- LinkedIn-მა 4 მილიონ ადამიანს დაეხმარა სამსახურის პოვნაში “Jobs for You” ფუნქციით
- 14 მილიონზე მეტი ვაკანსიაა განთავსებული
- HR სპეციალისტების 97% იყენებს LinkedIn-ს რეკრუტინგისთვის
- სრულყოფილი პროფილის მქონე კანდიდატებს აქვთ 71%-ით მეტი შანსი გასაუბრებაზე მოხვედრის
მარკეტინგი და ბიზნეს ინსაიტები
- LinkedIn არის #1 არხი B2B მარკეტერებისთვის კონტენტის გასავრცელებლად (96%)
- ყოველი 5 მომხმარებლიდან 4 იღებს ბიზნეს გადაწყვეტილებებს
- LinkedIn-ის სარეკლამო წვდომა გაიზარდა 8.8%-ით ბოლო კვარტალში
- გრძელი ფორმის კონტენტი ყველაზე ხშირად ზიარდება
- ლიდების კონვერსიის მაჩვენებელი 3-ჯერ მაღალია სხვა სარეკლამო პლატფორმებთან შედარებით
დემოგრაფია და მომხმარებელთა ქცევა
- მომხმარებელთა უდიდესი ასაკობრივი ჯგუფი 25-34 წელია (60.1%)
- აშშ-ში ყველაზე მეტი მომხმარებელია – 180 მილიონზე მეტი
- ინდოეთი, ჩინეთი და ბრაზილია მოსდევენ მომხმარებლების რაოდენობით
- მომხმარებელთა 52%-ს აქვს უმაღლესი განათლება
- Fortune 500 კომპანიების CEO-ები ყველაზე ხშირად LinkedIn-ს იყენებენ
ინდუსტრია და პროფესიული ინსაიტები
- ტექნოლოგიები, ფინანსური სერვისები და უმაღლესი განათლება წამყვანი ინდუსტრიებია
- 35,000-ზე მეტი უნარია ჩამოთვლილი
- გაყიდვები, ოპერაციები და ინჟინერია წამყვანი პოზიციებია
- კონტენტის შემქმნელების ვაკანსიები 49%-ით გაიზარდა
- დისტანციური სამუშაოს განცხადებები 2.5-ჯერ გაიზარდა პანდემიის შემდეგ
LinkedIn სწავლება და უნარების განვითარება
- 16,000-ზე მეტი კურსია ხელმისაწვდომი
- 2023 წლის ყველაზე პოპულარული კურსია “Excel Essential Training”
- მომხმარებლებმა 1 მილიონზე მეტი საათი უყურეს საგანმანათლებლო კონტენტს
- მოსწავლეთა 57% მოტივირებულია არსებული სამსახურისთვის უნარების გაუმჯობესებით
- “ლიდერობა” და “კომუნიკაცია” ტოპ 5 პოპულარულ კურსშია
მობილური გამოყენება
- მთლიანი ტრაფიკის 60% მობილურ აპლიკაციაზე მოდის
- აპი 1 მილიარდზე მეტჯერ ჩამოტვირთეს
- მობილური მომხმარებლები 2.5-ჯერ უფრო ხშირად უყურებენ ვიდეოებს
- App Store-ში შეფასება 4.3/5-ია
- მობილურით ჩართულობა ყოველწლიურად იზრდება
სამომავლო ტენდენციები
- AI და მანქანური სწავლების სამსახურები 74%-ით გაიზარდა წლიურად
- 2025 წლისთვის დისტანციური სამუშაოს განცხადებები 150%-ით გაიზრდება
- მდგრადი განვითარებისა და განახლებადი ენერგიის სფეროში სამუშაოები 49%-ით გაიზარდა
- ციფრული მარკეტინგის უნარებზე მოთხოვნა 60%-ით გაიზარდა
- კიბერუსაფრთხოების პროფესიონალები ყველაზე მეტად დაკავშირებულ ტოპ 5-ში არიან
საინტერესო ფაქტები
- პირველი პროფილი თანადამფუძნებელმა რეიდ ჰოფმანმა შექმნა 2003 წელს
- “დამფუძნებელი” ყველაზე ხშირად მითითებული პოზიციაა
- “ვინ ნახა თქვენი პროფილი” ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ფუნქციაა
- 1 მილიონზე მეტმა წევრმა გამოაქვეყნა სტატიები
- უნარების დადასტურების ფუნქციამ 10 მილიარდზე მეტი დადასტურება დააგროვა
ხშირად დასმული კითხვები შეიცავს რჩევებს პროფილის გაუმჯობესების, ბიზნესის მარკეტინგის, ნეთვორქინგის, სერტიფიკატების მნიშვნელობის და პლატფორმის ეფექტური გამოყენების შესახებ.